[=] EarthX 0.2.0 [=] Wow. To…

[=] EarthX 0.2.0 [=]

Wow. To już ponad 4 miesiące prac nad tą grą. Postęp z pojedynczych aktualizacji jest pewnie dla niektórych mało zauważalny, więc zobaczcie jak gra wyglądała 4 miesiące temu i jak wygląda teraz.

Ja osobiście jestem bardzo zadowolony z efektu moich prac. Czasu wiele nie mam, więc pracuję w godzinach wieczornych. Ta aktualizacja wymagała ode mnie ponad 3 tygodnie takich wieczorów. Ogólnie to była najciężej do zrobienia aktualizacja, ale na szczęście podołałem zadaniu i już teraz możecie się cieszyć (albo i nie) nową zawartością.

Co wprowadza aktualizacja 0.2.0?
Przede wszystkim cel w grze. Od początku powstawania gry dostałem chyba z kilka tysięcy zapytań o jakieś misje w grze. Nie mogłem tego zrobić bez uprzedniego zrobienia jakiś wybuchów rakiet, banku oraz pracowników, dlatego trwało to tak długo. Od dziś te pytania się nie będą (chyba) pojawiały, bo EarthX 0.2.0 posiada system kontraktów i misji 😀
Odpalałem tę grę wiele razy, ale nic mnie bardziej nie wciągnęło niż wykonywanie zleceń od różnych firm xD

Aktualizacja wprowadza również wiele innych usprawnień, takich jak możliwość wystrzelenia aż do 3 rakiet w tym samym momencie, czy też prosty tutorial dla nowych graczy.
Pełny changelog znajdziecie na dole wpisu, a na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak tylko będę w domu.

Na niedzielę planuję także rozdajo, więc obserwujcie tag #earthx aby nie przegapić.
Ten tag jest bardzo fajny, bo za niedługo będą tam bardzo ciekawe informacje na temat Steama oraz przyszłych aktualizacji 🙂

Trailer: https://youtu.be/Utiy7pdGAkE
————————–
mamo kup mi: https://mesote.itch.io/jeffwho
(Specjalnie dla wykopu kod promocyjny (-15%) = jeffwho)
————————–

Changelog:
– dodano mechanikę kontraktów
– dodano mechanikę misji
– dodano możliwości rakiety (maksymalny ładunek, maksymalna orbita)
– dodano wsparcie pod startowanie wielu rakiet na raz
– dodano możliwość wybrania launchpada
– dodano bardzo prosty tutorial
– dodano możliwość sterowania kamerą za pomocą klawiatury
– dodano suwak głośności do audio w ustawieniach
– dodano automatyczne budowanie po wybraniu fabryki
– dodano model launchpada
– przywrócono model słońca
– zmieniono wygląd skyboxa
– poprawiono ustawienia kamery
– umożliwiono startowanie TEJ samej rakiety wiele razy jednocześnie
– dodano kolejkowanie wyskakujących powiadomień
– poprawiono działanie tooltipów
– dodano więcej szczegółów po zakończonej misji
– naprawiono liczne bugi oraz poprawiono liczne rzeczy

#gry #gamedev #unity3d #tworczoscwlasna
#spacex | Dziś okazjonalnie taguję SpaceXem, ale to tylko ten jeden raz bo duża aktualizacja 😀 Na tagu i tak nic ciekawego dziś nie będzie, więc myślę, że nikogo nie skrzywdzę.